42 673-01-25 [email protected]
PolishUkrainian

Obiady

Poniedziałek (30.01) Wtorek (31.01) Środa (01.02) Czwartek (02.02) Piątek (03.02)

Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami, pierogi z mięsem i z cebulką, kompot, mus owocowo-warzywny

Alergeny: seler, gluten

Rosół z makaronem, ziemniaki, panierowany schab wieprzowy, surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem, kompot 

Alergeny: seler, gluten, mleko, jaja

Barszcz ukraiński z ziemniakami, kasza gryczana, gulasz wieprzowy, ogórek kiszony, kompot, sok owocowy

Alergeny: seler, gluten, mleko

Zupa fasolowa z ziemniakami, makaron spaghetti z mięsem,   warzywami i z żółtym serem, kompot, baton musli

Alergeny: seler, gluten, mleko

Krupnik ryżowy, ziemniaki, ryba po grecku z warzywami( filet z Miruny, włoszczyzna, cebula, koncentrat pomidorowy), kompot

 Alergeny: seler, ryba, gluten, jaja

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

 

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły do końca miesiąca (wpłaty dokonywane są z góry za następny miesiąc). Wyjątkiem jest wrzesień i styczeń, kiedy płatności powinny być dokonywane do 5-tego dnia danego miesiąca. Numer konta do wpłat: Bank PKO SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857 tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc. Obecna cena jednego obiadu to:
    5,00 zł dla uczniów szkoły podstawowej
    6,00 zł dla uczniów liceum ogólnokształcącego
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem dziennika Librus na nazwisko J. Kubasiewicz lub na sekretariat.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w dzienniku Librus.
  5. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  6. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności dokonywane są przelewem na koniec grudnia (za okres wrzesień – grudzień) oraz w lipcu (za okres styczeń – czerwiec).

Deklaracja korzystania z obiadów (PDF)
Deklaracja rezygnacji z obiadów (PDF)
Regulamin stołówki szkolnej (PDF)