Poniedziałek (25.08) Wtorek (26.08) Środa (27.08) Czwartek (28.08) Piątek (29.08)

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej:

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły w terminie podanym przez sekretariat (wpłaty dokonywane są z góry za bieżący miesiąc).
    Bank Pekao SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857
    tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc.
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem Dziennika Librus na nazwisko J. Lipińska.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w Dzienniku Librus.
  5. W przypadku braku wpłaty (zaksięgowania na rachunku bankowym ZSO nr 1) do dwóch dni roboczych po wskazanym terminie obiad nie będzie wydawany.
  6. Obiady są wydawane po okazaniu legitymacji szklonej/ karty obiadowej na stołówce. Brak karty skutkuje niewydaniem dziecku obiadu.
  7. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  8. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności odejmowane są od kwoty wyjściowej z następny miesiąc, wyjątkiem jest grudzień i czerwiec kiedy odliczenia za te miesiące zwracane są na Państwa rachunek bankowy.
50%
Menu dostępności WCAG
Kontrast
Formatowanie tekstu
Czcionka