Poniedziałek (03.11) Wtorek (04.11) Środa (05.11) Czwartek (06.11) Piątek (07.11)
Zupa kalafiorowa z ziemniakami, pyzy z mięsem, kapusta zasmażana z koperkiem, kompot wieloowocowy
Zupa koperkowa z zacierką, ziemniaki, gołąbki w sosie pomidorowym, kompot owocowy
Krupnik jęczmienny z ziemniakami, kluski śląskie, strogonow
(wieprzowina, pieczarki, ogórek kiszony, cebula), kompot owocowy
Zupa grochowa z ziemniakami, risotto z indykiem i z warzywami, kompot owocowy
Zupa wiśniowa z makaronem, ziemniaki, paluszki rybne, surówka z białej kapusty z marchewką, kompot owocowy
Seler Gluten Mleko Jaja Seler Gluten Mleko Jaja Seler Gluten Seler Gluten Seler Gluten Jaja Ryba Mleko

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej:

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły w terminie podanym przez sekretariat (wpłaty dokonywane są z góry za bieżący miesiąc).
    Bank Pekao SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857
    tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc.
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem Dziennika Librus na nazwisko J. Lipińska.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w Dzienniku Librus.
  5. W przypadku braku wpłaty (zaksięgowania na rachunku bankowym ZSO nr 1) do dwóch dni roboczych po wskazanym terminie obiad nie będzie wydawany.
  6. Obiady są wydawane po okazaniu legitymacji szklonej/ karty obiadowej na stołówce. Brak karty skutkuje niewydaniem dziecku obiadu.
  7. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  8. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności odejmowane są od kwoty wyjściowej z następny miesiąc, wyjątkiem jest grudzień i czerwiec kiedy odliczenia za te miesiące zwracane są na Państwa rachunek bankowy.
50%
Menu dostępności WCAG
Kontrast
Formatowanie tekstu
Czcionka