Poniedziałek (25.08) | Wtorek (26.08) | Środa (27.08) | Czwartek (28.08) | Piątek (29.08) |
---|---|---|---|---|
W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.
Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej:
- Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły w terminie podanym przez sekretariat (wpłaty dokonywane są z góry za bieżący miesiąc).
Bank Pekao SA45 1240 1037 1111 0011 0920 1857
tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc. - Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem Dziennika Librus na nazwisko J. Lipińska.
- Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
- Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w Dzienniku Librus.
- W przypadku braku wpłaty (zaksięgowania na rachunku bankowym ZSO nr 1) do dwóch dni roboczych po wskazanym terminie obiad nie będzie wydawany.
- Obiady są wydawane po okazaniu legitymacji szklonej/ karty obiadowej na stołówce. Brak karty skutkuje niewydaniem dziecku obiadu.
- W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
- Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności odejmowane są od kwoty wyjściowej z następny miesiąc, wyjątkiem jest grudzień i czerwiec kiedy odliczenia za te miesiące zwracane są na Państwa rachunek bankowy.
PDF
65.4 KB
Deklaracja korzystania z obiadów PDF, 65.4 KB
PDF
117.9 KB
Deklaracja rezygnacji z obiadów PDF, 117.9 KB
PDF
156.2 KB
Regulamin stołówki szkolnej PDF, 156.2 KB