Poniedziałek (01.12) Wtorek (02.12) Środa (03.12) Czwartek (04.12) Piątek (05.12)
Zupa ogórkowa z ziemniakami, kluski leniwe z masłem, cukrem i z cynamonem, kompot owocowy, sok jabłkowy
Zupa pomidorowa z ryżem, ziemniaki, pieczone udko z kurczaka, bukiet warzyw(brokuł, kalafior, marchew), kompot owocowy
Krupnik jęczmienny z ziemniakami, kluski śląskie, gulasz mięsno-warzywny(wieprzowina, pieczarki, cebula, ogórek kiszony), kompot owocowy
Zupa koperkowa z makaronem, ziemniaki, pulpet wieprzowy w sosie pieczarkowym, fasolka szparagowa, kompot owocowy
Zupa grochowa z ziemniakami, ryż, ryba po grecku (panierowany filet z Miruny, warzywa, koncentrat pomidorowy), kompot owocowy
Seler Gluten Mleko Jaja Seler Gluten Mleko Seler Gluten Jaja Seler Gluten Mleko Jaja Seler Gluten Jaja Ryba Mleko

W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej:

  1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły w terminie podanym przez sekretariat (wpłaty dokonywane są z góry za bieżący miesiąc).
    Bank Pekao SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857
    tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc.
  2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem Dziennika Librus na nazwisko J. Lipińska.
  3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
  4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w Dzienniku Librus.
  5. W przypadku braku wpłaty (zaksięgowania na rachunku bankowym ZSO nr 1) do dwóch dni roboczych po wskazanym terminie obiad nie będzie wydawany.
  6. Obiady są wydawane po okazaniu legitymacji szklonej/ karty obiadowej na stołówce. Brak karty skutkuje niewydaniem dziecku obiadu.
  7. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
  8. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności odejmowane są od kwoty wyjściowej z następny miesiąc, wyjątkiem jest grudzień i czerwiec kiedy odliczenia za te miesiące zwracane są na Państwa rachunek bankowy.
50%
Menu dostępności WCAG
Kontrast
Formatowanie tekstu
Czcionka