• Obiady

    Poniedziałek (16.12) Wtorek (17.12) Środa (18.12) Czwartek (19.12) Piątek (20.12)
    Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami, pierogi z białym serem i z polewą jogurtową, kompot 

    Alergeny: seler, gluten, mleko

    Zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki, pieczone udko z kurczaka, surówka z czerwonej kapusty z jogurtem naturalnym, kompot

    Alergeny: seler, gluten, mleko

    Barszcz biały z ziemniakami, kasza gryczana, gulasz wieprzowy, ogórek kiszony, kompot

    Alergeny: gluten, seler, mleko

    Zupa dyniowa z groszkiem ptysiowym ziemniaki, bigos z mięsem, kompot, mus owocowy

    Alergeny: seler, gluten, mleko

    W razie konieczności, ze względu na niedostępność planowanych produktów na dany dzień w jadłospisie mogą nastąpić niewielkie zmiany.

     

    Informacje dotyczące zakupu abonamentu obiadowego w stołówce szkolnej

    1. Wpłata za obiady dokonywana jest na konto szkoły do końca miesiąca (wpłaty dokonywane są z góry za następny miesiąc). Wyjątkiem jest wrzesień i styczeń, kiedy płatności powinny być dokonywane do 5-tego dnia danego miesiąca. Numer konta do wpłat: Bank PKO SA 45 1240 1037 1111 0011 0920 1857 tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko ucznia / klasa / za miesiąc. Obecna cena jednego obiadu to:
      6,00 zł dla uczniów szkoły podstawowej
      7,00 zł dla uczniów liceum ogólnokształcącego
    2. Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8.30 poprzez wiadomość za pośrednictwem dziennika Librus na nazwisko J. Lipińska lub na sekretariat.
    3. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone w sposób określony w pkt 2 lub zgłoszone po terminie.
    4. Kwota wpłaty za cały miesiąc będzie podana wiadomością w dzienniku Librus.
    5. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów należy poinformować o tym sekretariat szkoły najpóźniej do dnia 20-tego miesiąca poprzedzającego składając deklarację rezygnacji (załącznik nr 2 do regulaminu stołówki szkolnej).
    6. Odliczenia za prawidłowo zgłoszone nieobecności dokonywane są przelewem na koniec grudnia (za okres wrzesień – grudzień) oraz w lipcu (za okres styczeń – czerwiec).

    Deklaracja korzystania z obiadów (PDF)
    Deklaracja rezygnacji z obiadów (PDF)
    Regulamin stołówki szkolnej (PDF)