Jako uczeń naszej szkoły otrzymujesz plastikową legitymację wyposażoną w specjalną warstwę elektroniczną, dzięki której łatwo otworzysz drzwi naszej szkoły, a także skorzystasz ze stołówki szkolnej.
Legitymacje są odpowiednio kodowane, przez co każdy uczeń może samodzielnie otwierać wejście do szatni, a także korzystać ze szkolnych obiadów na podstawie uprzednio wykupionego abonamentu w sekretariacie uczniowskim.
W celu wydania legitymacji szkolnej zgłoś się do sekretariatu uczniowskiego. Jeśli jesteś uczniem klasy pierwszej, legitymację otrzymasz po rozpoczęciu roku szkolnego. Każda legitymacja jest ważna do 30 września kolejnego roku.
Zagubienie lub zniszczenie legitymacji
Zagubienie bądź zniszczenie legitymacji należy niezwłocznie zgłosić w sekretariacie szkolnym oraz złożyć wniosek o wydanie duplikatu. Koszt wydania wynosi 9zł.