Rekrutacja 2025/2026

Zasady naboru uczniów do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Łódź na rok szkolny 2024/2025
  1. W przypadku dzieci zamieszkałych w obwodzie należy złożyć „Zgłoszenie”.
  2. W przypadku dzieci zamieszkałych poza obwodem Szkoły należy wypełnić „Wniosek”.
Terminarz naboru:
  • 06.05.2024 r. – 31.05.2024 r. do godz. 15:00 – składanie zgłoszeń kandydatów do klas ogólnych szkół podstawowych lub wniosków o przyjęcie kandydatów do klas ogólnych szkół podstawowych spoza obwodu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów;
  • 06.05.2024 r. – 05.06.2024 r. – weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjna wniosków oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
  • 14.06.2024 r. do godz. 12:00 – podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
  • 14.06.2024 r. – 20.06.2024 r. do godz. 15:00 – składanie poprzez system przez rodziców kandydatów spoza obwodu zakwalifikowanych do danej szkoły pisemnych oświadczeń potwierdzających wolę przyjęcia.
  • 25.06.2024 r. do godz. 12:00 – podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.